dimecres, 26 de febrer de 2014

         Guia per controlar les racions de menjar utilitzant la teva pròpia mà

No has d'anar molt lluny per saber què tan grans han de ser les teves racions de menjar .
 La teva pròpia mà t'ho indica .

Les racions que ens serveixen en restaurants sovint ens entrenen a pensar que aquesta és la quantitat adequada per al nostre cos . Però no és així . 
Menjar més del que necessitem és una de les principals causes d'obesitat ja que canvien el nostre metabolisme . Quant mengem és tan important com què mengem . Però mesurar tot simplement no és realista , així que pots utilitzar el teu propi mà per calcular una porció saludable en totes les teves àpats del dia . Aquí t'oferim alguns tips :

1 . Usa les teves dues mans obertes per guiar-te en la quantitat de vegetals que has de menjar .

2 . Utilitza la part de davant de la teva puny per calcular quants carbohidrats ( arròs , pasta , etc . ) Has servir .

3 . Fes servir la teva mà oberta - sense comptar els dits- per saber quina és la porció perfecta de carn i les seves alternatives proteíniques .

4 . La quantitat de fruita ha de ser de la mida del teu puny .

5 . El teu laboració de greixos com mantega , per exemple , no ha de ser més gran que la punta del teu dit índex .

El següent infogràfic pot servir com a guia si tens antulls una mica més capritxosos com menjar gelat o crema de cacauet . No es tracta de ser puritans o massa rigorosos amb la nostra dieta , ja que això mai funciona i gaudir és essencial , però sí de ser responsables amb el nostre cos i cuidar-lo en la mesura que puguem . Les mans sempre hi són per ajudar-nos.


                   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada